Jak finanční poradci vnímají autopojištění?

Zatím bez hodnocení.

“Autopojištění nebývá hlavním produktem finančních poradců. Jak ho vnímají?”

Podíl zprostředkovaných smluv autopojištění se mezi finančními poradci liší. Nejčastěji činí od 10 do 25 % zprostředkovaných smluv (37,3 %) a do 10 % smluv (32 %).

Podíl autopojištění ve zprostředkování

Finanční poradci vnímají nejčastěji autopojištění jako doplněk portfolia (37,1 %) či jako produkt otvírající cestu ke klientovi (28 %). Čtvrtina (24,5 %) dotázaných finančních poradců vidí jako hlavní přidanou hodnotu autopojištění jako významného zdroje dlouhodobého příjmu.

Vnímání autopojištění poradci

Finanční poradci s nízkým podílem uzavřených smluv autopojištění vnímají tento produkt jako nevýznamný doplněk (66,7 %). Pro poradce, u nichž tvoří autopojištění nad 50 % uzavřených smluv, je významným zdrojem dlouhodobých příjmů (61,5 %).

Vnímání autopojištění poradci - dle podílu smluv


Výzkum proběhl na vzorku 150 respondentů. Respondenti byli vybráni z řad finančních poradců na webu Poradci-sobě.cz a přímým oslovováním aktivních finančních poradců. Sběr dat proběhl 10. 2. 2021 až 16. 4. 2021.

Prosím ohodnoťte tento článek

Sdílet

Doporučujeme